Nieuws

 

100% elektrische FIAT SCUDO / ULYSSE (75KWH) taxi op de stand van Connexxion
15 mei 2023

Maak kennis met de nieuwste aanwinst van Connexxion Taxi Services: de 100% elektrische FIAT SCUDO / ULYSSE (75KWH)  taxi. Bij hun stand op de beurs, nummer 68, kun je even plaatsnemen achter het stuur van deze fraaie wagen en ervaren hoe het is om in een volledig elektrische taxi te zitten.

Waarom is deze taxi zo bijzonder? Ten eerste draagt het rijden in een elektrische auto bij aan een schonere, duurzamere toekomst voor ons allemaal. Maar daarnaast biedt de 100% elektrische FIAT SCUDO / ULYSSE (75KWH)  taxi nog veel meer voordelen. Zo is het interieur ruim en comfortabel, wat een aangename rijervaring oplevert voor zowel de bestuurder als de passagiers. Bovendien heeft de auto een uitstekende wegligging en reageert hij snel en soepel op het gaspedaal.

Maar dat is nog niet alles. Bij Connexxion Taxi Services hebben ze een duidelijke visie op de toekomst van taxivervoer. Zo zijn ze bezig met het ontwikkelen van nieuwe innovatieve diensten, zoals het delen van ritten en het gebruik van slimme technologie om de rijtijd te optimaliseren. Ze staan ook bekend om hun hoge kwaliteitsstandaarden en hun klantgerichtheid, wat betekent dat je bij hen in goede handen bent als je een taxi nodig hebt.

Of je nu gewoon even achter het stuur van de FIAT SCUDO / ULYSSE taxi wilt zitten, of meer wilt weten over de toekomst van taxivervoer en hoe Connexxion Taxi Services daar een rol in speelt, breng een bezoekje aan hun stand op de beurs. Je zult er geen spijt van krijgen!

Op 21 en 22 juni vindt De Noordelijke Banenbeurs plaats met een geweldig programma vol lezingenspeednetwerkenFlight Tours en natuurlijk de mooiste bedrijven van Noord-Nederland. Wil je weten welke bedrijven er allemaal staan? Bekijk dan de plattegrond en kom langs tijdens deze twee dagen vol inspiratie en mogelijkheden.

logo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo'slogo's